10 Kasım 2015 Salı

Clixsense Tasklarda Level Atlama ve Genel İpuçları

Clixsense'in en fazla para kazandıran kollarından birisi Tasklar, yani görevler'dir. Yeni yeni task yapmaya başlayan bir kişiye başlarda çok task gelmez. Bunun sebebi level 0 olmanızdan kaynaklanmaktadır. Level 0 taskları oldukça nadir çıkar ve çıktığında yapmanızı öneririm. Level 0 tasklarını nasıl daha kolay yakalarım diyorsanız İnternet Tarayıcınıza Clixsense'in kendi eklentisi olan ClixAddon eklentisini kullanmanızı öneririm. Bu sayede hem anketler hem de tasklardan çok daha fazla yararlanacaksınız.

CLİXSENSE ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYIN

O kadar Task yaptım ama level 1 olamadım diyen arkadaşlarımız için yapmanız ve uymanız gereken bazı kurallar bulunmaktadır. Level 1 olduktan sonra her gün task yapma imkanınız bulunmaktadır.

Level 0'dan Level 1 olmak için;
  • En az 5 farklı task bitirmek
  • En az 100 adet task sorusu cevaplandırmak
  • Tasklarda toplam başarı yüzdenizin %70 olması gereklidir.
Level 1'den Level 2 Olmak İçin;
  • En az 10 farklı taskı bitirmek
  • En az 100 adet task sorusu cevaplandırmak
  • Tasklarda toplam başarı yüzdenizin %80 olması gereklidir.
Level 2'den Level 3 olmak İçin;
  •  En az 10 farklı taskı bitirmek
  •  En az 100 adet task sorusu cevaplandırmak
  • Tasklarda toplam başarı yüzdenizin %85 olması gereklidir.

2 yorum:

  1. Bilgilendirmeniz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Cilxsensen 'yi yeni duydum, ancak anlatılanlarda çok etkilendim. En kısa zamanda üye olmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Clixsense İle Kazanmak Çok Kolay

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.